918 KISS APK DOWNLOAD

918KISS APK DOWNLOAD MENJELANG 2020

Bilangan pengguna Android dan IOS dari kalangan Young, Generasi Lama yang juga sudah biasa menggunakan Telefon bimbit juga telah memasuki era moden ini, dan dari pengguna Android dan IOS yang kadang-kadang mengalami kesulitan dalam memuat turun aplikasi yang juga dapat menyebabkan unduhan gagal , atau dipenuhi dengan virus dari Pembangun Jenayah atau jenayah.Jadi untuk pengguna Android dan IOS boleh memuat turun 918KISS Game boleh dimuat turun dengan cepat, jadi pada kesempatan ini saya akan berkongsi atau istilah atau langkah yang betul betul. , dan cepat untuk anda yang suka bermain permainan 918KISS:


Langkah pertama untuk pengguna Iphone juga sangat disyorkan untuk pencinta iphone yang juga boleh mengakses melalui Safari atau penyemak imbas lain.

Langkah Kedua untuk pengguna Android yang juga sangat disyorkan untuk pencinta Android pada zaman moden yang juga boleh mengakses melalui penyemak imbas UC, Opera Mini, Google Chrome.


Berikut adalah 2 jadual (gambar) yang dapat kita ketahui melalui kedua-dua versi android dan juga versi iOS mengikut citarasa anda.


Selepas itu anda dikehendaki melakukan pengimbasan Barcode pada Whatsapp dengan versi setiap rasa yang anda inginkan, dan terdapat pemberitahuan yang ditujukan pada gambar, anda hanya boleh terus menekan butang pemasangan untuk meneruskan ke langkah seterusnya.





Gambar di bawah juga merupakan Logo dari KISS Game918 yang telah dimuat turun atau dimuat turun dalam aplikasi yang anda telah diluluskan.



Kedudukan logo di bawah juga telah dimuat turun di APK 918KISS. Kami juga bersedia untuk menggunakannya.



Dan gambar seterusnya ini menunjukkan dalam Versi IOS terdapat maklumat yang muncul, anda boleh Tekan Batal dalam pemberitahuan ini.





Kemudian dalam gambar di bawah, anda boleh terus menekan butang tetapan (Roda Putih) versi IOS anda untuk dapat melakukan tetapan selanjutnya.




Selepas anda masuk ke dalam versi IOS tetapan, maka anda akan menemui General dalam Tetapan di dalamnya.


 Kemudian cari Pengurusan Peranti(Device Management) dalam versi Tetapan IOS anda.

                         



Dalam Pengurusan Peranti anda, sangat disyorkan untuk menekan All Continental Trading SDn, Bhd pada Talian Kedua.




Selepas kami menekan All Cotinental Trading SDn, Bhd pada talian kedua, terdapat logo pada Game918 Kiss.



Pada Logo Kiss Game918 anda dinasihatkan untuk Tekan Imej Logo pada Game918 Kiss Untuk dapat memohon untuk Pasang melalui Game918 Cium sendiri dan tekan butang Trust di sebelah kanan "Amanah"(Trust).




Selepas segala-galanya telah berjalan dengan baik maka anda boleh bermain Game918 Kiss dengan lancar tanpa gangguan.







Comments